Lever knappt.

Ligger i min soffa och är halvdöd typ. Planerar min b-day med syster. Hon frågade om jag ville till något speciellt ställe och jag svarade, bara vi inte är i Smålandsstenar, hon ba French hotdog på macken då eller ;) (i Skeppshult). Haha! Aja, jag längtar fan tills min födelsedag för första gången på många år. Vill bli 15 och vill veta vad Julia och Stina har planerat för mig. Sen vill jag dessutom veta vart jag och Becka ska och sånt.

Och aa, jag vill mer än gärna ha årskort på simhallen, ska börja simma i vilket fall som helst, men det blir ju lättare om jag har årskort så jag slipper slösa pengar haha. Hade planerat att simma varannan dag och köra Zumba varannan dag, men både och tillsammans blir lite över 1000 spänn. Och jag vill ju inte bara ha träningsshit haha. Tänkte köra igång med träningen ordentligt då, men behöver kanske inte Zumban, det har ju börjat regna ute så då kan man ju vara ute och springa istället.

Orka att jag ens berättade detta för er haha. Herrå.

Jag och Ida för några veckor sen på Fysiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback