I'm back, but just for today.

Hej! Jag har lånat ut mitt internet och en kabel till Robin för att han skulle göra en sak åt mig. Så jag har inte kunnat uppdatera och kommer inte heller kunna göra det på ett tag. Men just nu så klarar jag mig verkligen utan datorn. Har fullspäckade dagar hela tiden nu.

I fredags var jag med Stina, Julia, Amanda, Simon, Sebbe, Alex, Adam, Pontus, Philip, Marcus och Oliver. Jag och Oliver hade otroligt roligt. Har inte skrattat så mycket på alls länge. Men jag orkar inte berätta så mycket om det. Vi var hos Stina och kollade på film i alla fall.

Igår var jag med Sheila och Ida hela dagen. Dom kom och väckte mig runt tolv. Jag sminkade Ida och noppade hennes ögonbryn, sen blev Sheila också sugen på det så då gjorde jag det på henne med. Sen gick vi och åt pizza och efter det till Konsum och köpte munkar. När vi varit på Konsum gick vi vidare till Welandsgymmet där Pontus, Adam, Sebbe, Philip, Challe och Alex var. Vi var där en stund och sen gick vi hem till mig och drog upp en till tv på rummet och kopplade in 360. Jag och Sheila spelade cod en jävligt bra stund. Sen skulle Pontus och Adam komma så jag och Sheila panikstädade mitt rum. Men sen blev det inte så att dom kom så då spelade vi lite till och sen gick vi ut en stund. Jag följde Ida och Sheila till Konsum och sen gick jag vidare upp till Stina och hämtade min laddare till mobilen. Sen vidare hem, spelade lite Fifa och sen Legostarwars haha! Sen somnade jag på direkten.

Idag vaknade jag runt 12. Fixade mig lite och sen bestämde jag med Julia att vi skulle träffas vid solariumet. Vi solade och sen gick vi till Netto. Köpte Redbull och Ostbågar. Sen hem till henne. Hon duschade och jag satt och socialade mig med resten av världen. Sen fixade vi oss lite och gick till Sporthallen och kollade på Damlaget som tränade. Vi gick sen vidare hem till Julia och snackade en bra stund tills vi bestämde oss för att gå och hyra film. När vi väl var på Kindbloms ångrade vi oss och då gick vi och åt pizza istället. Stina kom till pizzan och när vi ätit klart gick vi hem till mig. Då kom Felicia och vi började snacka lite och sånt.

Nu har vi dessutom bestämt lite om Laserdome på lördag. Vi vet vilka som ska med, bara 3 till vi ska fråga som vi inte får tag på. Så det blir lagom roligt att fira min födelsedag med alla mina vänner! I alla fall så ser min vecka ut såhär än sålänge ;

Måndag : Inget särskillt, ut och springa på kvällen.
Tisdag : Simma med Ida och Julia.
Onsdag : Simma med Ida och Julia.
Torsdag : MIN FÖDELSEDAG! Becka kidnappar mig klockan 1 och sen åker vi någonstans.
Fredag : Fira min födelsedag med Stina och Julia (dom har planerat något).
Lördag : Åka till Halmstad med Julia, Stina, Felicia, Ida, Pontus, Simon, Alex, Sebbe, Adam, Marcus, Felix och kanske Sheila, Troy, Oliver och Philip. Gå i stan på förmiddagen och spela Laserdome på eftermiddagen, sen troligtvis hitta på något på kvällen.
Söndag : Åka till Ullared med mamma och Pekka, sen ska Stina med också!
Måndag : Kaaaaaaaaaanske leka med Pontus, ska höra med honom.

Så galen blir min vecka hihi. Fira min födelsedag från torsdagen till måndagen är jättekul!

Men nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs någon annan gång. Heido!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej janina!

har läst din blogg rätt länge nu och skulle verkligen vilja träffa dig eller se dig i verkligheten.. så undrar bara vilken tid du ska t halmstad för bor där, vi behöver inte träffas om du inte vill, men bara säg vilken tid du är i stan ungefär, puss / malin <3

2011-01-25 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback