Hello.

Jag har inte orkat uppdatera idag haha. Vaknade runt halv 1 tror jag, kanske halv 3. 12 något eller 14 något var klockan. Men jag vaknade då, gick upp och åt. Sen upp på rummet och kollade några filmer. Eller aa, jag skulle kolla klart Transformers. Satt uppe inatt med Stina och Troy i Skype. Försökte förklara för Troy vart i filmen någonstans jag var, men han fattade inte. Anyways, strax efter det hackade filmen till som fan. Och det går inte kollar mer än till det stället. Så jag får se hur jag gör med den. Kollade på någon annan och sen somnade jag i alla fall. Nu fortsatte jag kolla på några av dom filmerna jag började på igår. Ingen av dom var bra.

Aja, har inget mer att säga. Är sugen på en inbakad Calzone (?). Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback