Heeeeeeeeeeeeiy!

Stina och Julia kom hit innan. Vi fixade naglarna och kollade på Despi. Efter en bra stund så bestämde vi oss för att dra ut. Vi gick till Konsum och köpte Sockermunkar, Chokladmunkar, Cola och Marängswiss. Sen gick vi upp till Stina och satte oss i hennes säng och snackade lite skit. Jag har verkligen blivit beroende av Sockerbullar med vaniljkräm och Sockermunkar, hur goda som helst är dom :o Aja, sen orkade vi då inte va med pojkarna så vi bestämde oss för att va med dom imorgon istället. Men när vi suttit där en stund i Stinas säng så gick vi ut en runda. Julia åkte hem och jag och Stina gick förbi isen och sen hemåt. När vi kom vid Netto så mötte vi Pontus. Vi stod och snackade med honom en bra stund och sen gick vi vidare. Jag gick hem och duschade och nu ligger jag här.

Imorgon ska jag sola med Julia så fort jag vaknat, sen hem och duscha av sig och fixa sig lite. Sen ska jag vidare hem till Stina. Pojkarna kommer väl strax efter det. Får se om Alex kommer med, är nyfiken hihi.

Hörs snart igen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback