Gahaha.

Glömde säga en sak. Innan drog jag med Julia och åt, sen hyrde vi film, köpte godis och cola. Vi gick hem till mig och sen i mitten av filmen så kom Stina. Vi snackade massor osv. Det var skoj för det fanns en del att prata om.

Sen tog mina goda godisar slut. Säsong 2 på Despi blev färdig tittat. Och nu är jag hungrig. Men jag är mer trött än vad jag är hungrig så jag ska sova istället.

Imorgon blir det till att hitta på något med Stina och pojkarna. Ska höra om Alex vill komma in till ss med för han ville snacka med mig och han ville bara säga dom sakerna irl. Så jahaja, då får han väl ta och komma hit. Men nu har jag inget blod kvar i fingrarna så nu ska jag sova.

Vi hörs när jag vaknat I think. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback