Filmer.


Tydligen så ska jag se dessa filmer framtill. Filmer jag aldrig sätt förut. Eller jo, jag har börjat på "Inception", men hann inte mer än 20 minuter in i den innan jag var tvungen att dra. Men jaja, det blir väl kul. Dock kan jag bara ladda ner en i taget för vårat internet suger. Men jaaaaaaaaaja, ska se filmen "Winters Bone" nu. Sen ska jag nog sova. Måste sova någon timme i alla fall haha. Varför jag just precis laddar ner "Låt den rätte komma in" först utav alla har jag ingen aning, det stod att man blev emo av den. Kände för det haha.

Vi hörs senare idag. Heido!



Kommentarer
Postat av: Robin

Jag har dock redan Green Street, Inception, Jonah Hex, Prince of Persia, Robin Hood, The A-Team, The Expendables och Transformers 2, kanske 1an med.

2011-01-15 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback