Film.

Hej! Försov mig till skolan innan och nu sitter jag i puff bara för det. GÖTT SÅDÄR ANDRA DAGEN I SKOLAN WEEEEHOOOO! Fuck it. Anyways. Efter skolan gick jag och Ida till Klädhörnan. Sheila och Linnea var där en stund dom med. Men Ida hittade ett par byxor och en tröja. Alex var också där med sin mor. Men aja, hon köpte det och sen gick vi till Konsum. Vi köpte två munkar var och sen hem. Gjorde lite läsk och satte oss sen för att titta på Step up 3. 

Den var lika bra som första gången. Men den är ändå inte lika bra som dom andra. Dock dansade dom mycket bättre i denna än dom andra haha. Är fett kär i killen som kör robotdans. As cool kille. Men nu ska jag ta på mig mina byxor igen och fixa till mig lite. Sen ska jag möta Stina och sen blir det nog till att hämta upp Julia och vidare till Nöjet eller nått.

Vi hörs senare. Puss.


Snygg och dansar bra hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback