www.fluppps.blogg.se

Har startat en blogg ihop med Sheila. Klicka er in där!

För övrigt så kom Sophie och lämnade Redbull och Ostbågar till mig, sicken ängel hon är! Eftersom att jag var sjuk så var jag i stort behov av det haha. Kollade film och sådant sen. Och nu under kvällen har jag bara försökt fixa min och Sheilas blogg för det mesta. Ska nog snart sova. Ska först se en film eller ett avsnitt Despi.

Imorgon hänger Sheila med mig hem, Ida kommer lite senare sen. Sheila har med sig kameran så vi kan ta lite bilder. Så det blir lite nya bilder här i bloggen imorgon dessutom! Har Hemkunskap imorgon, det enda jag vill gå på egentligen tack vare Max. Annars kan allt annat ta sig. Men jag ska i alla fall försöka bestämma mig för vad jag ska titta på nu!

Vi hörs imorgon. Godnatt!

I hope you don't mind that I put down in words how wonderful life is while you're in the world.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback