Tråkigheter.

Jag är väldigt livlös när jag sover.
Jag skulle kunna bli lesbisk om min brud varit Megan Fox.
Jag är inte nöjd med mycket alls.
Jag vill ha mindre bröst.
Jag vill vara kortare.
Jag vill simma hundra längder varje dag i veckan.
Jag vill ha vår så jag kan ut och röra på mig utan att sätta mig på baken.
Jag vill bo i Halmstad.
Jag vill gå bartenderkurs utomlands.
Det finns 3 människor jag önskar att jag aldrig lärt känna, just nu till och med 4.
Jag vill absolut inte gå på Nordinskolan.
Jag vill ha mindre revben.
Det finns endast en människa som jag hatar.
Jag sover som bäst ensam i min egna säng.
Jag tycker inte alls om att sova över egentligen.
Jag stannar helst hemma i min ensamhet och kollar på en superbra serie på helgerna.
Jag önskar att skolan inte var så jävla viktig.
Jag hatar att bada i skolan eftersom att alla i min klass är så smala.
Jag vill inte byta navelpiercing förens dagen då jag hatar Pontus (kommer aldrig hända).
Jag försöker göra mig cpvig som jag alltid var förr, hatar att vara stel.
Jag har börjat sätta ordet "cp" framför dom flesta andra orden.
Skolan känns inte den samma som den var förra året.
Jag har en passion och det är sömn.
Jag tycker inte om avundsjuka människor.
Jag skulle aldrig kunna ha ett förhållande där jag inte skulle känna mig fri.
Det är cpsvårt att väcka mig när jag väl somnat.
Jag tycker det är cpjobbigt när folk är allmänt tröga.
Jag önskar att det var normalt att gå med mjukisbyxor varje dag.
Om jag fick välja själv så hade jag alltid haft mjukisbyxor, en tjocktröja, inget smink och lockigt hår varje dag.
Jag har aldrig varit så osäker som jag är just nu med livet.
Jag borde försöka hitta någon mening med det roliga i skolan igen.
Det enda bandet/artisterna jag vill se live är Bullet for my valentine.
I sommar tänker jag tälta med den jag tycker om mest vare sig den vill eller inte.
Jag har aldrig varit så rädd om någon vän som jag är om Julia.
Jag tycker Pontus seriöst är den vackraste killen på jorden.
Mitt liv skulle se så mycket bättre ut om allt vore tvärtom.
Jag tycker att Stina Andersson är den mysigaste tjej man kan vara med.
Jag önskar att jag vore 95;a så jag kunde flytta till sommaren.
Jag ogillar starkt att utseendet har en sån stor betydelse för människor.
Jag kommer aldrig känna mig tillräckligt bra.
Jag har ett cpdåligt självförtroende.
Jag vill inte ha mitt skåp där jag har det i skolan.
Jag tänker sova nu.

Kommentarer
Postat av: amanda runebrant

janina, jag känner inte dig eller så, men jag vill bara säga en sak.

du är jättevacker, och jag önskar verkligen att jag såg ut som dig!

du skulle inse hur snygg du är! ;)

2011-02-02 @ 15:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback