Lever inte livet som om det vore bra.

Gud vad jag ogillar skolgången just nu. Min lärare vill att jag ska prata med kuratorn för att jag har en tråkig attityd mot vissa lärare. Men ändå så sitter jag alltid emo i mitt lilla hörn på varje lektion. Men anyways så har dagen varit lite sådär. Ånger och massa shit har funnits inom mig. Emocut just nu, Simon tycker jag borde bli en gladare person, han säger att jag alltid är emo. Tråkigt, men jag tänker fortsätta med det. Blir ju tystare på lektionerna då i alla fall så någon kan ju glädjas av det. (FINNS SÅ JÄVLA MYCKET JAG VILL SKRIVA MEN INTE FÅR GAAAAAAAAAAH)

Dör eller något. Har bad imorgon. Men har min mens eller nått. Så borde inte behöva vara med. Får se. Vill inte egentligen. Men måste ju. Och älskar att bada eller nått. Men gud. Jag är tråkig.

Vi hörs. Puss.

Kommentarer
Postat av: Joacim

Don't worry, be happy!

2011-02-01 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback