HISS & DISS

Hiss :

Party musik! - Får en på bättre humör och man känner sig alltid taggad då, bästa känslan. Glad osv.

Dvd-filmer! - Bättre än att ladda ner på datorn tycker jag, vet inte varför faktiskt med tanken på att det är smidigare med datorn och så. Men så är det haha.

Lindex! - Lindex var ju från början bara en underklädersaffär för kvinnor och aa, dom har dom bästa underkläderna enligt mig. Sitter alltid bra osv.

Nya American Pie -filmen som kommer! - Den lär ju bli en massa bättre än dom andra som kommit efter "The wedding" / 3:an. För det är samma skådespelare som då haha. Längtar lite faktiskt.

Max Factor #41! - Det enda pudret jag kan ha som inte blir oranget och som inte blir fläckigt. Vet inte varför men aa, det är det enda som funkar på mig, brukar aldrig använda puder annars, men det är bra i alla fall!

Dissar :

Att vinterkräksjukan har kommit till Smålandsstenar! - Vi slapp ju den förra året faktiskt. Och förrförra tror jag (eller så blev bara inte jag smittad). Just nu så är jag så sjukt rädd över att bli smittad av självaste "kräk"-delen. Jag hatar att spy.

Regn blandat med hagel och snö! - Det kan ju faktiskt vara ett slags väder om gången. Speciellt nu när det är december så borde det bara snöa och inget annat. Snön har redan kommit till Norge så, vi borde med få :(

Att man verkligen måste ha Spotifypremium för att kunna använda Spotify i mobilen! - Det suger ju självklart.

Att jag inte har någon dator!! - Blir galen på det! Behöver verkligen en har jag insett. Vill ha en HP bärbar helst. Ska önska mig det i Julklapp/födelsedagspresent av hela familjen. Så att det alltså är det enda jag får haha.. Men jag bryr mig faktiskt inte om hur många presenter jag får osv, vill bara ha en jävla dator.

Konsums personal! - Inget snack om det mer än att igår så hade jag handlat sen stod jag och David och köpte ur dom där snurr automaterna, då skulle vi knyta på armbanden vi fick ur ena automaten så kommer hon och skriker på oss att vi inte fick stå där, så vi gick ut istället. Och sen 3-5 minuter senare så kommer hon och skriker oss på att vi står där och gör väsen. David som då måste få allt förklarat för sig säger "Vadå hörs vi in?" och då var tanten tyst. Så började hon skrika att hon skulle hämta vakterna på oss. David blev asarg eftersom att vi inte ens hade gjort något haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback