22:31

Skooooja, eller? Ne inte arg, eller? Orkar inte haha. Städat klart typ. Så ska se film när som, ska bara byta lakanet som har cola utspritt över hela sig, soft liv!

Hörde talas om att jag ska åka och köpa lister någon gång i veckan med. Fantastiskt! DÅ kan jag äntligen möblera som jag ska ha det för just nu så har jag bara ett fungerande kontaktuttag och då kan jag bara ha sängen på ett ställe, men vi ska få mina andra tre uttag att fungera så fort listerna är uppsatta och vi ska få min taklampa att ha en jävla knapp så jag slipper sätta i den i kontakten varje gång. Men aa, hoppas jag får det fixat snart.

Men nu ska jag som sagt byta lakan och lite så. Sen film. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback