21:20

Ligger och kollar på Idol för första gången i år om man bortser från audition. Vill gå ner till Hemköp och handla något men jag antar att det stängde 9? Orkar inte ens fråga mamma haha.

Men jag har huvudvärk som fan, sov asskönt så ringer André mig helt plötsligt, orkade verkligen inte svara. Försökte somna om men det gick verkligen inte. Känns fett tråkigt att jag skulle vara sjuk just idag när det är fest lite längre ner vid Månsa och mina vänner ska dit haha. Sadface.

Aja, åker hem imorgon någon gång, inte sent dock för måste in på Lindex och slösa upp min sista barnbidragspeng på en ny bh. Ska köpa en svart utan spets, har bara spets i svarta. Så ska försöka hitta någon som har en bred baksida.

Och alltså, Sheila och Annie ska ju ner på Avicii i Malmö. Jag och Annie har pratat om det om jag ska hänga med, men dom har inte riktigt fixat övernattningen ännu och då vill jag inte hänga med för det verkar som att vi hamnar hos Tobias annars. Och de vettefan. Ska snacka med henne imorgon för dom ska ju beställa biljetterna snart.

Alltså det är bara 3-4 veckor kvar tills julafton, 7 veckor kvar tills min födelsedag och alltså 7 veckor kvar tills min sweet sixteen!!! Längtar som as.

Aja, hörs senare. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback