20:06

Jo jag förstår på statistiken att jag verkligen suger på att uppdatera nu den senaste tiden, fyfan vad det har varit lite läsare nu. Men jag ska försöka bättra mig, dock inte idag för jag är så jävla trött och seg så det inte är sant. Men ska berätta vad jag köpte i Ullared i alla fall, massa billig skit.

  • Vinterjacka, fett skönt.
  • Stövlar med foder innuti.
  • Björnfitta till huvud och händer.
  • Proffs torrshampo.
  • Proffs volympuder.
  • Proffs hårspray - liten flaska att ha med i jackan.
  • Ihoptryckbar kam - 2 pack.
  • Parfym - Have Fun.
  • Ett rosa "Genomsynligt" skal - iLuv.
  • Svarta iPhone hörlurar - iLuv.
  • Pincette.
  • Vita spetstrosor, hipsters & string.
Sen var det nog inget mer. Jag hade 200 och sen fick jag en hundring av mammsen så det kirrades lätt. Vi åt lite snabbt med men sen på hemvägen så somnade jag i bilen ungefär direkt. Vaknade när vi var i Skeppshult.

Natten och morgonen. Ja, klockan 12 gick jag till Julia, då kom Ubbe med bilen och dom frågade fall jag ville ha skjuts men jag sket i det. Sen kom jag fram till Julia där Nermin, Ena och Jelena var. Ebba, Felicia och Kajsa var ute och åkte med Ubbe så aa, dom var ju egentligen också där. Sen vid kvart i 1 gick vi till Sporthallen och mötte alla. Issa och dom kom sist så vi fick vänta på dom ett tag men sen gick vi i alla fall. Först Anita och hon gav oss tomteskum, sen över furugården och vidare till Suada. Hamo öppnade dock. Sen till Maja och sen till Pär. När vi var hos Nisse så öppnade ingen dock. Buhu. Men sen började det spöregna som fan och vi började gå hemmåt allihopa. Men det var ganska så lyckat för vi var runt 40-50 pers som var ute och gick i alla fall! Blev stoppade av en civilpolis med. Men sen kom Ubbe och plockade upp mig så åkte jag och Ebba hem till Julia. Där åt vi sen låg vi och snackade tills 5 ungefär. Somnade direkt vid 5 och vaknade halv 6. Fixade oss osv.

Sen vidare till Torghuset. Alla fick blåsa, Oliver fick inte vara med, fyfan vad surt. Sen föreställning för föräldrar och nior. Gick ganska bra, dock sjöng typ ingen och en tjej svimmade typ. Sen för resten av skolan så gick det skitbra, då sjöng alla osv. Sen städade vi och så och drog tillbaka till skolan och åt, fyfan vad äcklig mat för övrigt, rotmos. Sen hade vi SO då fick vi lov att sova så länge vi inte snarkade. Sen Engelska, fick 96.5 poäng på det oförberädda engelskaprovet, 9.5 poäng ifrån MVG, men blev nöjd ändå. Sen gick jag hem och åt, mamma kom och hämtade mig och vi åkte till Ullared.

Nu har jag duschat och ska föna håret. Sen ska jag se ett avsnitt Lost innan jag somnar. Puss!

Kommentarer
Postat av: GW

Jag tycker att du uppdaterar sjukt ofta. :P

2011-12-13 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback