19:13

Klockan 20 över 5 började jag laga mat. Blev klar halv 7 och nu ligger jag äntligen i sängen och så. Gjorde hasselbackspotatis med skal, kycklingfilé med gröna kryddor och ädelost, med grädde då, även fetaostsallad och vitlöksbaguetter. Gott blev det men orkade knappt något alls, tog 4 potatisar och en skit stor filé, massa sallad och bröd. Åt en potatis, en "flik" som hängde på filén och 4 bitar av brödet, lite sallad med. Haha, som sagt, mår ju illa.

Nu hade jag tänkt och bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon. Har hört att massa ska ha klänning, förstår knappt varför för vi är i Torghuset max en timme haha. Men får se.

Hörs sen. Puss.


Kommentarer
Postat av: Ina

Låter som skit god mat! blev super sugen.

2011-12-19 @ 21:24:18
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback