17:23

Woho ändrat! Ska sitta uppe hela denna natten och kolla på Lost tills jag somnar, länge då. Sen när jag kommer hem efter skolan imorgon så ska jag sova tills kanske elva ungefär, sen bara klä på mig, äta lite, och sätta håret i en toffs. Gå till Julia, sen ska vi dra ut och lussa någon timme. Hem och äta + sova. Gå upp klockan 5, packa ihop alla mina saker, sen gå till Julia. Fixa mig och Ebba ska locka håret på mig. Efter det ska vi till Torghuset, göra i ordning en timme och sen har vi första luciat för alla nior och föräldrar. Klockan 9 börjar det andra luciat för åttorna, sjuorna och lärarna. Sen ska vi städa antar jag. När vi är klara så ska vi äta och sen ha lektioner. Slutar tio i 2, hem och äta, mamma kommer och hämtar mig halv 3. Vi åker först till skoaffären i skeppshult och sen vidare till Ullared. Sen hem och om jag inte hittat skor där så får vi köpa vad jag hittat i skeppshult. Sen hem och äta igen antar jag och efter det ska jag sova som en jude. Hoppas på att jag får sova hela natten utan problem.

Onsdagen blir sen en normal skoldag. Fyfan, kommer vara skitjobbigt.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback