17:05

Fick ju inte sova alls länge. Simo kom upp och sa att jag hade lovat Eva att jag skulle hjälpa henne baka piroger. Fyfan vad tråkigt, penslar, sätter mig ner, väntar, penslar, sätter mig ner, väntar, penslar osv. Så jävla tråkigt.

Och nu måste jag tydligen laga kvällsmat imorgon ändå. Kul att man ska stå ungefär längst fram på scenen i två timmar på tisdag morgon. Ska gå upp vid 5, vara hos Julia halv 6 och ta livet av mig klockan 10 hade jag tänkt. Ne men, imorgon då så ska vi ju ut på natten, så när jag kommer hem efter det så kommer jag inte hinna sova många timmar innan jag ska hinna upp och ta mig till Julia igen. Därför kommer jag vara helt död. Plus att efter skolan på tisdagen sen när vi haft luciat så kommet mamma och hämtar mig för att jag ska med henne till Ullared. Herregud, jag kommer vara så jävla död på hela tisdagen om jag inte får sova imorgon efter skolan.

Aja, nu ska jag pensla igen. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback