12:37

Vaknade nu igen. Har sovit bra tills nu och med tanken på att jag somnade vid 1-2 inatt så har jag sovit väldigt länge. Hann dock inte se klart filmen igår så ska försöka göra det nu istället. Ska kanske se om jag kan sova borta inatt med för Simo är sjuk och jag vill inte bli smittad nu när jag precis blivit frisk igen.

Men vi får se. Kanske sover hos Becka i så fall. Men tror nästan jag stannar här i min säng. Den luktar gott och jag bäddade nytt igår så då är det asskönt. Plus att mitt rum är städat med så.

Ska skriva ett sms till Eva nu med att om dom ska åka och handla sen så vill jag ha massa påsar med kycklingnudlar från Ica med haha.

Men vi hörs sen efter filmen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback