09:12

Fyfan vad det åskade både i morse och inatt. Helvetes jävla blixtjäveln slog ner i grannes trädgård när jag satt och sminkade mig. Bokstavligen talat skrek och sprang ut till hallen som min bror också gjorde, fyfan.

Stina ringde mig och jag bad om skjuts till skolan med, gött var det att få åka bil. Men nu är ju åskan slut i alla fall verkar det som och det står att det ska snöa ikväll osv. Dumt väder.

Fick ju världens bästa tidiga julklapp nyss med, Ingergerd kom och besökte oss på svenskan. Fyfan vad glad jag blev, hon delade ut pepparkakor med haha. Hon var glad för att vi hade försökt lussa för henne på natten haha.

Men nu ska jag ha matte så vi ses sen. Har by the way migrän så är ganska irriterad lol haha.

Hörs, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback