01:06

Funderar på att lägga hela min lön jag kommer få i sommar (om jag kommer jobba på gjutjeriet som jag hoppas på) på ett konto och sen göra samma sak nästa år med. Och även på andra ställen jag kommer jobba på. För jag planerar en resa i framtiden som jag SKA uppleva, och det kommer gå åt mycket pengar... Vafan kunde inte mina farföräldrar varit rika för så man kunde ärva asmycket pengar? Jaja, får väl tvinga Robin att typ spara ALLA sina pengar från och med nu och sen anlita någon jävel att döda honom när jag fyllt 18. Han sa faktiskt att jag var arvlös om jag piercade bröstvårtorna och så länge som jag inte gör det, antar jag att jag fortfarande är med och får hans tillgångar när han dör. Mhm gött.

Var beredd Robin.

För övrigt så ligger jag och drömmer mig bort till min framtida resa och så. Felix verkar vilja följa med mig, gött. Han hade lite kondition i alla fall sa han hihi.


Ae för fan nu ska jag ta och sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ina

Satan vilken snygging!!

2011-12-05 @ 20:54:56
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback