23:15

Somnade efter skolan. Vaknade runt 5-6, fixade mig och drog och åt med Sophie på Edwins. Sen stack vi till kvällsöppet, klädhörnan. Hittade två par byxor, kunde inte välja vilket par jag skulle köpa så köpte båda. Sen stack vi hem till Becka och hämtade lite kläder och jag snackade en bra stund med henne och Kim. Efter det drog vi hem, Sophie stack och jag duschade.

Imorgon får jag min lön i alla fall eftersom att den fuckade idag, så åker och köper min iPhone då. Hoppas verkligen på att jag kan köpa microkortet där med annars måste jag beställa det.

Men nu ligger jag och kollar på Sleeping with the enemy. Helt okej film. Ska sova efter den.

Så vi hörs imorgon! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback