23:08

Somnade runt 5-6 imorse för hade tankar som for genom huvudet som raketer. Sen vaknade jag runt 12-1 och var superhungrig. Tänkte då att jag skulle gå ner och äta en god skål med flingor. Så jag klär på mig och allt sånt jobbigt och går verkligen ner för trappen och allt, men när jag öppnar skafferiet så finns det inget jävla flingpaket där, och jag som öppnade den i måndagskväll blev ju då skitsur och gick upp och la mig och sov tills klockan 3 ungefär. Somnade om igen och sov ytterligare någon timme.

Vaknade klädde på mig igen och fixade till mig lite och gick till syster. Lagade stuvademakaroner och Obo'y till det, sen låg vi och kollade på oth tills klockan 10 då jag gick hem och åt, nudlar <3. Gick sen upp på rummet och nu äter jag några godisar som smakar hostmedecin, men dom är helt ok ändå hehe.

Så nu ska jag.. Kolla hur det går för min nedladdning och sen hitta en sorlig film jag kan se på, har lust att lipa lite, inte gjort det på någon månad.

Vi hörs. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback