22:23

Sitter hos sötastenosen Troy nu. Dom har lan så jag lånade en dator och uppdaterar min blogg lite snabbt. Riktigt jävla skönt tangentbor på denna haha.

Flyttade hem idag. Ska spackla lite imorgon och slipa lite till sen jävlar ska det målas, och nu menar jag det, typ eller något. Kommer inte bli av. Men ändå haha.

Gjorde spenatsoppa innan, ska hem och äta det snart för orkar inte stanna här så länge till.

Ska uppdatera bilderna sen när jag kommer hem om jag orkar och om min dator pallar det. Annars gör jag det imorgon hoho. men aa, nu har jag faktiskt inget mer att skriva om.

Så vi hörs sen. Puss!

Simon hälsar även att jag är sötast på jorden, loooooovar.


Oldie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback