22:19

Sova nu för ska upp med Sheila klockan 10 i 6 imorgon. Vi ska vara pigga och goa till skolan haha. Ae, men Annie kommer och hämtar oss klockan 20 i 8.

Måste köpa premium till Spotify, kommer inte klara mig annars haha. Men får mina penar imorgon så. Ska no med Eva och ta ut 2000 imorgon med för måste ha det till min iPhone sen på torsda/fredag. Får se. Men nu så är jag dödstrött. Sov rätt mycket inatt, eller aa, kanske 5-6 timmar. Lyssnat på när Adam snarkat några få gånger med haha.

Vi vaknade i morse och han tappade sin mobil i en hink full med vatten och jag hade sagt till honom hela kvällen att den skulle ramla i där. Så tillslut så gjorde den det, snabbt som fan var jag på fötterna och började föna den. Men den överlevde som tur var! Jag som sa att jag skulle vara lika försiktig som honom säger nu att jag ska vara försiktigare med min mobil haha.

Men nu ska jag sova som sagt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback