20:40

Hallåja! Har fått sova ut en massor idag. Vaknade runt halv 3 och var vaken 20-30 minuter sen somnade jag om och vaknade 4 halv 5. Gick till Becka på jobbet och sen klockan 6 kom Simon och då drog han och jag och kollade på B-lagsmatch. Det gick riktigt bra för dom hehe, 6/7-1 blev det, hängde inte riktigt med i början. Men aa, sen gick vi hem och nu har jag ätit och ska städa i ordning mitt rum. Det är en hörna som verkligen ser förjävlig ut. Massa kläder haha, ska trycka in dom i garderoben så dom inte syns när man kommer in i rummet hehe.

Får se om jag slipar imorgon, ska jobba på tisdag och onsdag för dom behövde lite hjälp. Men det är helt okej för det var mellan 10 och 5. AAAAAAAAAAJ BET MIG NÅGOT SÅ FRUKTANSVÄRT HÅRT I TUNGAN NYSS. BUHU, gör skit ont, blöder. Omg måste sluta skriva.

Hörs när jag städat. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback