16:04

Börjar få jättebra statistik här på bloggen nu. Har haft precis runt hundra nu dom senaste dagarna, ibland någon över och ibland någon under.

Skolan var seg idag. 7 lektioner, långa lektioner. Men det var gott med ny lärare i biologin och att musiken är tillbaka. Seg var dagen i alla fall som sagt. Men cyklade hem med Annie sen och hon kommer kanske hit sen.

Just nu ligger jag och kollar på Despi och ska göra det ett bra tag för har huvudvärk. Och imorgon så åker vi äntligen och köper min iPhone!! Jätteglad tjej! Skaffar troligtvis nytt nummer med för tror jag köper nytt kort eller så.

Uppdaterar sen för nu börjar ett av dom sorligaste avsnittena någonsin, det enda jag lipat till inom Despi :$ Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback