14:48

Kommer inte in på le computer :( Den bara laddar på då när Windowsflaggan kommer upp, sen fortsätter den inte längre :(. Insåg även att jag skulle köpa ny laddare till min andra laptop för den är ju sönder, så måste kanske ta ut lite pengar när vi ska till netonnet ändå. Jag som hade tänkt spara dom pengarna till något roligt.

Men i morse drog jag till tandläkare och dom skrapade bort plasten som hade gått sönder och la på nytt. Gick hem och la mig sen och efter det jobbade jag en timme+ sen hem och sov och efter det jobbade jag en och en halv timme och sen hem till Nermin en stund och nu är jag hemma och ska sova igen.

Btw så blir det bättre uppdatering när jag köpt ny mobil för då kan jag ladda ner bloggappen, kan inte det på min, dels för att jag har android 1.6 (har inte uppdatera min mobil någon gång och det är typ android 2.5 på denna mobilen nu egentligen om jag uppdaterar den hehe, vägrar för mina sms försvinner då. Dock hade min mobils funktioner varit så jävla mycket snyggare om jag uppdaterat den för Julia har sin uppdaterad och det är som en helt annan mobil bara för det haha) och sen är jag inte säker på att den funkar.

Dessutom så om jag köper ny laddare till min dator så kommer jag uppdatera skitofta för det är kul att använda den datorn jämfört med denna andra som jag har nu. Som dock inte vill gå igång!!! Skitliv, vill ju se på Dexter.

Aja, ska sova en stund. Puss!

Kommentarer
Postat av: IDA OCH ISABELL

BLOGGTÄVLING PÅ BLOGGEN KOMPISAR! In och kommentera att ni är med direkt, PUSS OCH KRAM!

Direktlänk: http://idaoisabell.blogg.se/2011/august/-.html#comment

2011-08-17 @ 15:59:14
URL: http://idaoisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback