14:40

Vaknade av att Simo skickade sms att det var mat för ungefr två timmar sen. Jag har verkligen inte vaknat en enda gång inatt och det har varit superskönt, inte ens vaknat något runt 8 som jag i vanliga fall brukar göra. Men ville verkligen somna om direkt. Dock gick jag ner och åt istället.

Sen kom Eva hem och då snackade jag med henne om lönen osv. Sen hämtade jag en spackelspade och nu har jag spacklat klart hela rummet. Gött! Så nu ska det torka och sen ska jag slipa, gör nog det imorgon dock för jag orkar inte idag.

Ska kolla på Dexter nu och smsa Annie om en idé. Puss!

På tal om iPhonen i förra inlägget förresten så tänkte jag bara berätta att jag ska vara lika försiktig om min iPhone som Adam är om sin, och jag vet ingen människa som är mer försiktig än honom. Tänker bara låna ut den om någon tvunget ska ringa ett samtal, sen lovade jag även Annie att hon kommer få spela på den. Men vet hur det är i skolan, alla (dåvarande 7or) 8or, så fort dom ser en iPhone, ÅÅÅH JAG FÅR SPELA! Så springer dom iväg och sätter sig i ett helt annat uppehållsrum och spelar, gud vet vad som kan hända då. Haha.


Söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback