14:35

Kollade upp min lön. Jag får 5000-6000 något, en iPhone kostar 6000. Men jag har pengar på banken med, ungefär 2000 i månadens slut. Så jeppp, den 25 köper jag en svart iPhone 4. Ska även köpa skal till den med tanken på att jag egentligen skulle gjort det till min förra mobil men sen struntade jag i det och då blev den som den blev... Men aa, ska ha ett sånt skal som Simo har, bara silikonskal runtom på kanterna, så det är inte över baksidan osv. Tycker inte om skal så mycket så det blir perfa hehe. 16 GB ska jag btw ha för den andra kostade ett tusen mer. Eller iofs så har jag ju råd med den andra... Men aa, det blir nog 16 GB ändå.

Frågade även om jag kunde få ut min lön tidigare men Eva hade redan satt in det på något sa hon så den kommer den 25:e. Och jag tror inte dom lägger ut sålänge med tanken på att det är 6000. Dock behöver jag nog snart en reservmobil för min mobil håller på att gå sönder helt nu. Inte ok. Varje gång jag får sms så fladdrar hela mobilen till och jag måste låsa den och sen låsa upp den för att det ska funka att se, inte så värst jobbigt men ändå störande haha.

Men aa, ska leta upp bild på skalet. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback