13:53

Jobbar en stund åt Robin nu för då låter han mig köpa iPhone. Annars hade jag inte fått det för vi hade en deal hehe. Men aa, igår var jag med Annie, Marcus, Jonte och Adam. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Vi träffade Andy också. Sen hem och sova. Men nu idag så ska jag duscha så fort jag jobbat klart. Sen blir det av till Sophie där Sheila och Emma också är. Så får vi se vad vi gör hehe.

Och nyss så gjorde jag en panpizza, skulle ta ut den ur pappret och lägga den på tallriken och då tappade jag hela skiten och skulle fånga den, fick varm tomatsås över hela händerna så det gjorde svinont. Skitbra av mig haha.

Men nu måste jag få tag på Adam, uppdaterar kanske hos Sophie. Puss!

Kommentarer
Postat av: -' Nini Lê :3

Det är priset man måste betala för att vara ninja...

2011-08-20 @ 15:08:33
URL: http://dukankallamigleson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vilken bh storlek har du ? :)

2011-08-21 @ 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback