13:39

Hallå. Nu ska jag klaga igen.

Varje gång min bror har kompisar hemma (lillebror då) så vaknar man mellan 7-9 på morgonen av att dom antingen sitter och sjunger till youtubeklipp då låten består av en mening som går på repeat i hela låten, eller! så vaknar man av att dom sitter och skriker till när dom spelar xbox och om Gustav är här, då vaknar man av att han sitter och skriker till en film. Seriöst? Till tio kan dom vara tysta i alla fall. Dessutom så har jag och min bror en papperstunn vägg emellan våra rum när det gäller ljud. Och han har även det minsta rummet i hela huset då det ändå står två andra lediga rum här på övervåningen som är större. Jag ska försöka göra en deal med honom så att han kan byta rum till min systers gammla för det är ändå stort och han har en jävla massa saker, typ mer saker än mig.

Så klar. Har inte så mycket mer att skriva om just nu. Måste lämna in filmerna idag sen får jag se vad jag gör. Det märker vi. Men designen kommer antagligen upp idag med så ni får se det då. Puss och hej!

Bästa listan någonsin och har alltid varit *klicka*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback