02:22

Går inte fixa skitbloggen, vet inte vad som hänt, kunde bara lägga in header. Surt.

Men i alla fall så sitter jag hos Annie. Sover här inatt för att jag.. Eh, hade lust dåja. Men jag har gjort en ny spotify så försöker fixa en ny lista och änsålänge är det nästan bara en massa svenska låtar, fastnat för det ännu en gång hehe.

Men jag har inte mycket att skriva om.

Eller aa, vi var ju i Gislaved. Åt, åt och åt. Typ? Gott var det i alla fall. Sen hittade jag även en skitsnygg skinnkjol på Azzurro. Men gick ifrån den hehe, spara pengar! I alla fall så längtar jag som fan tills om en vecka då jag äntligen har en ny mobil i handen. Gött ska det bli!

Orkar inte skriva mer. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback