Wow.

Sha, jag kom nyss hem. Sophie och Annie drog nyss hem ehe. Köpte i alla fall en mag/blus/linne/tröja något, piercings och solglasögon. Och vi gick runt i det fina vädret och det var skönt som fan. På vägen ner åkte Ludwig även med oss i tåget och då fick jag min morgonhumor haha. När vi kom ner så stack Simon och Sebbe vidare någonstans och jag, Sophie och Annie gick i någon butik och sen drog vi direkt till Lilla Berlin och bytte piercing och köpte piercingar ehe. Men vi tog i alla fall tåget hem sen runt 4 ändå. Och då drog vi hem till mig och då färgade Annie slingor och jag och Sophie pillade med piercingarna. Sen drog vi och åt kebab och sen strosade vi runt i samhället en stund. Nu är vi som sagt hemma. Jag ska nu snabbt ta av mig alla mina kläder och springa ner som en galning för trappan och hoppa in i duschen, ska bli så jävla skönt att raka benen haha.

Men aya, vi hörs när jag duschat klart eller något. Puss!


Blusen/alltdetdärakonstiga jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback