Skämtar inte.

Har det största blåmärket jag någonsin haft i hela mitt liv, just nu. Det sitter på mitt högra lår och jag har ingen aning hur det kom dit. Det fanns inte där i går (i förrgår) men sen när jag vaknade upp idag (igår) så ba kände jag något men såg det inte, men nu såg jag det, och det är större än min handflata. What the fuck liksom!? Fett med illa. Aja, ska gå ner och fylla en flaska med vatten för annars lär jag inte klara natten utan att dö med tanken på att det är varmt som en bastu inne på mitt rum utan att jag har elementet igång eller någonting. Fett med konstigt ehe.

Ska sova sjukt länge imorgon (idag), har inget att göra, och har sovit en halvtimme dom senaste 48 timmarna. Pissar på den som stör min skönhetssömn. Godnatt.


Fuck yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback