Shitness.

Min mobil är ju helt jävla cp, klart och tydligt skickade jag ett sms till H, men när jag kollar nu så står det att det skickades till M. Vad fan är greje med den!? Det var som här om dagen, då ba slutade jag få sms och sen dagen efter det så fick jag alla smsen samtidigt på morgonen. Och sen startade den om sig själv i morse, det fula är ju dock att det nog är för att jag inte har raderat så många sms sen nyår, men sen bara för någon dag sen så raderade jag alla konversationer jag hade med folk som var under 500 sms, så jag har bara 9 stycken konversationer kvar, medans jag hade runt 38 tror jag, innan. SÅ VARFÖR HACKAR DU FORTFARANDE!? ÅÅH, skitmobil. (Och ja, jag älskar den ändå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback