Sha.

Igår landade vi i Burseryd runt 5 tiden. Vi gick till Ica direkt och därifrån kommer Adde ut, blev totalkär direkt när jag såg honom. Första gången på 4-6 år jag ser killen och japp japp, lika snygg fortfarande, om inte snyggare. Men i alla fall, sen gick vi och grillade. Efter det drog vi och sprang i vattenspridarna på Granbacken och sen vidare till kanalen och badade. Årets första dopp blev det för mig. Efter någon timme så stack vi hem till Sophie och fixade oss och sen gick vi till NX. Eller aa, vi satt utanför och snackade med folk och kollade på när dom körde någon tävling. Riktigt jävla skitkul faktiskt haha. Sen vid 1 gick vi hem för vi frös ihjäl. Då gjorde jag, Sophie och Sheila lite gott till oss själva och sen såg vi en film och somnade.

När vi vaknade idag fixade vi oss lite och sen gjorde mat. Sen blev jag och Sophie uttråkade så vi bestämde oss för att cykla till SS. Så det gjorde vi. När vi kom till mig drygade vi lite på mitt rum och sen efter det bestämde vi oss för att bada. Så hörde med Adam och dom om dom ville följa med och det ville dom. I Borlången "badade" i alla fall jag, Adam, Sebbe och Pontus. Jag och Adam doppade oss bara en gång var medans Sebbe och Pontus shampoonerade sig så dom var tvugna att gå i igen haha. Men tände en brasa sen för att värma oss lite och efter det drog vi hem.

Jag, Sophie och Sheila köpte popcorn men då skulle dom hem så fick det för mig själv. Har även kollat på en film nu och ska gå ner och borsta tänderna så fort jag skrivit klart detta och hittat en bild. Sen ska jag väl dryga lite här framför datorn eller något. Vi hörs. Puss!


Suddig bild ifrån igår i kanalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback