Missade dagar.

Dag 30 - Ett foto på ditt/dina syskon.
Jag har nog inga foton på dom.

Dag 31 - Vem skulle du vilja byta liv med för en dag, och varför?
Megan Fox. För hon är den snyggaste människan på hela jorden, och hon är rik och hon är shizzle.

Dag 32 - Smeknamn du har, och varför?

Nina - Eh, Pontus började kalla mig det i höstas, sen har andra också börjat med det, asso inte Nina som namnet Nina, utan typ, nIIIIIIIIIIIIIna ehue.
Titu/Titusson - Inte något jag valt alls, Stina började med Titusson, sen förkortade hon det och sen har andra börjat med det med haha.
Dock brukar jag bara bli tilltalad "Janina", men det är la Nina och Titu/Titusson som kommer upp annars.

Dag 33 - Godaste maten.
Grekisk mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback