JRamos © - Det bästa.

"Så jag viskar till sist ett tyst hejdå som blir mitt sista,
Och börjar gå hem medan jag spikar igen vår kista."

"Nu kan jag inget annat göra än att låta tiden skölja dig bort.
Sorgsna fingrar torkar tårar från min kind och får det torrt.
Min största förälskelse och kärlek från första ögonblick.
Du förblir det lyckliga slutet som jag aldrig fick."

"Älskling, jag vet hur högt ett sårat hjärta kan skrika.
Och jag vet hur livet kan vara grymt och ödet svika.
Jag vet hur orden tappar betydelse och världen runt oss likaså,
När snön faller i april och himlen fortfarande är så oskyldigt grå."

"För vi är de bortglömda legenderna i en gammal saga.
Med öppna sår och tårar på vår kind börjar vi kärleken jaga.
Vi håller hårt om hjärtat för det blåser när man står på toppen.
Vi är de bortglömda historierna och de nyfunna hoppen."

"Hon fann det ironiskt att inse att hennes enda tröst var att inse att han aldrig älskade henne."

"Jag kommer ihåg vår sista gång. Jag kommer ihåg vår väg så lång.
Jag kommer ihåg dina tomma ord. Jag kommer ihåg mitt hjärtas självmord."

"Det enda han har kvar, när allt annat är borta, försvunnet, stulet. Han stirrar på det.
Hur det blänker. Hur vasst det är. Hur förbjudet det är. Han känner den mot huden.
Han ser rött."

"Jag ville förtjäna din hand, din kärlek, förtjäna dig.
Men nu önskar jag att någon hade kunnat hindra mig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback