Hungrig.

Min mage kurrar som "Hej kom och hjälp mig", men jag ska äta sen ikväll. Annie kommer nog hit och sover här någon gång ikväll för annars så kommer hon aldrig upp i tid imorgon till tåget. Men aa, vi lär ju inte göra så mycket mer än att sova eftersom att hon kommer så sent. Sen imorgon så tar vi tåget runt 10:45 eller något, minns inte vad jag sa till Simon och Sophie. Då blir det till att gå runt i stan ett tag, sen ska vi ner på Lilla Berlin och kolla piercingar och byta piercingar. Sen vet jag inte mer. Jag ska i alla fall kolla efter en bikini, och så ska jag äta som fan haha. Sen tar vi 16:11 tåget hem, eller Simon och dom gör i alla fall det. Om vi andra vill stanna lite längre tar vi 18:21 tåget hem. Men nu ska jag hitta mina shorts och min målartröja, sen ska jag börja måla lite. Måste bli klar någon gång.

Heido. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback