Getaway rock festival.

Eva, jag skulle kunna göra vad som helst för att få gå på denna festivalen. Vad som helst.
  • Jag skulle målat huset,
  • jag skulle bytt takplattor,
  • jag skulle städat hela huset inklusive källaren,
  • jag skulle klippt hela gräsmattan med en sax,
  • jag skulle skurat taket i alla rummen med en tandborste,
  • jag skulle skurat hela poolen på Hörsjöbadet med en såndär minimal tandborste (som man använder mellan tänderna),
  • jag skulle rensat mitt förråd,
  • jag skulle skitit i att umgås med mina vänner hela sommarlovet,
  • jag skulle gått ut med hundarna när ni ville det och till och med plocka upp bajset efter dom,
  • jag skulle jobbat hela sommarlovet förutom just dessa 3 dagarna,
  • jag skulle slutat äta söta saker,
  • jag skulle lagat kvällsmat i en hel månad,
  • jag skulle gått upp klockan 7 varje morgon och gått och lagt mig klockan 11 varje kväll,
  • jag skulle gjort allt ni bett om.
Så mycket vill jag se just precis Adept och Bullet for my valentine som ska spela på denna festivalen.

Getaway Rock Festival (klicka)

Vet att jag inte kommer få, men det var ju värt ett försök. Observera att det bara är 13 årsgräns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback