Fundersamt.

Inatt drömde jag en sjuk dröm. I drömmen spelade jag en liten pojke och denna pojken hade en väldigt stor familj. I drömmen då så hade något hemskt tagit sig in i huset och den försvann inte. Det var en slags robot/alien som verkligen försökte döda mig hela tiden. Familjen ville inte åka ifrån utan mig så dom gjorde allt för att försöka få med mig, men så fort den här robot/alien vaknade (den la sig ihop som en fyrkant efter en speciell tid som vaken hela tiden) så försökte den komma åt mig. Så jag vaknar av att jag får en kniv inkörd rätt i ryggen av den här roboten/alien.

Så då när Simo ropat på mat så skulle jag gå ner och äta, det första jag ser när jag kommer ner är en tiding där det står "De levande ska dö" där den jävla roboten/alien var med på bilden!? Aldrig sett tidningen förut och sen ba så stämmer bilden in och allt!?

Det första jag tänkte var "Ska man ta det här som en varning eller bara skita i det? För i alla skräckfilmer man ser så tänker man alltid att människan som drabbas borde fatta att något ska hända, men vadå, händer sånthär i verkligheten?!" HAHAHA, jag vet inte varför, men det är fan sjukt, ser jag något mer som kan koppla till drömmen idag lär jag ju smälla av eller något.

Uppdaterar mer om detta om jag märker något mer. Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback