Frågesak.

3  K A T E G O R I E R

O M  D I G
Vad heter du? - Janina.
Hur gammal är du? - 15 och 2 månader + en vecka typ.
När fyller du år? - 27 januari.
Vart bor du? - I Smålandsstenar.
Hur är ditt humör just nu? - Lite seg, typ trött haha.
Hur beskriver man dig bäst? - Idk, annorlunda.
Trivs du med dig själv - Jodå.
Har du msn? - Ja.
Har du en mobil? - Ja.
Hur lång är du? - 176 - 178/9.
Är du tjock? - Lite.
Hur mår du just nu? - Bra faktiskt.
Vad tycker folk om dig? - Det är nog olika från person till person, fråga dom haha.
Vad tycker du om dig själv? - Jag tycker jag är typ, snäll? haha.
Går du i skolan? - Ja.
Vill du gå i skolan? - Nej.
Vad vill du jobba som? - Kock, bartender, eller äga ett hotell där jag kan jobba som kock på.
Har du några piercingar? - 3 olika sorters, men 10 stycken.
Har du några tatueringar? - Nej.
Vart går du i skolan? - Här i Smålandsstenar, Nordinskolan.
Vad har du för hårfärg? - Brunt, råttfärgat.
Vad har du för ögonfärg? - Blå med brunt/grönt runt pupilen.
Vad har du för hudfärg? - Lite brun, på sommaren typ Rihanna-brun +.
Är du mellanbarnet i din familj? - Nej, yngsta.
Vad är din hobby? - Jag har ingen hobby haha.
Vad tycker du om att göra? - Eh, sova.

K Ä R L E K & S E X
Har du varit riktigt kär? - Ja.
I så fall i vem? - Ludwig.
Är du kär? - Nej.
I så fall i vem? -
Vem var du kär i inann denna personen? -
Är du intresserad av någon? - Eh, aa kan man la säga, typ.
I så fall vem? - Henke.
Vem var du intresserad av innan denna personen? - M.
Singel eller förhållande? - Idk right now.
Vem var din första kärlek? - Ludwig.
Är du oskuld? - Ja.
Hur många har du kysst? - Inte räknat, men inte allt för många.
Har du varit intresserad av någon i ditt egna kön? - Nej.
Vilken sexuell läggning ligger du på? - Haha cp svenska, men hetro såklart.
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande? - Nej, inte seriöst.
Har du någon gång haft ett förhållande? - Ja.
Vill du ha ett förhållande just nu? - Idk.
Är du romantisk av dig? - Kan jag la va om jag vill haha.
Hur ska din dröm kille se ut? - Ingen aning, har ingen drömkille, men har han fina käkben så är han ok direkt.
Känner du någon som ser ut så? - Henke, Felix F, Pontus, Felix A, Sheila, Julia, har många vänner med dom käkbenen ahhahaha.
Vilken kändis vill du ha sex med? - Vet inte, trekant med Megan Fox och vem som helst i alla fall.

V Ä N S K A P
Har du många vänner? - Ja.
Har du vänner av båda könen? - Ja.
Tycker du om dina vänner? - Klart jag gör.
Vem är din närmsta vän? - Stina.
Vem är den vännen du kan berätta allt för? - Dom flesta, men Simon och Stina.
Vem är gladast av dina vänner? - Ida eller Pontus.
Vem är roligast av dina vänner? - Felix F.
Har du någon gång kysst någon av dina vänner? - Ja.
I så fall vem? - Har nog pussat på alla mina flickkompisar, men annars Alex L.
Har du haft sex med någon av dina vänner? - Nej.
I så fall vem? -
Vem av dina vänner betyder allra mest? - Jag vet inte riktigt.
Har varit kär i någon utav dina vänner? - Nej.
Hur ofta träffar du någon av dina vänner? - Varje dag.
Vem är yngst av dina vänner? - Adam tror jag.
Vem är äldst av dina vänner? - Typ Sebbe haha.
Vem är längst av dina vänner? - Också Sebbe.
Vem är kortast av dina vänner? - Stina eller Annie, eller aa, Emil är ju minimal dock.
Vem har du mest minnen tillsammans med? - Sarah.
Vart skulle du vilja åka med din bästavän? - Grekland eller Spanien.

Kommentarer
Postat av: anonym

Henrik Berg? ^^

2011-04-06 @ 09:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback