Fan vad epic haha.

Skulle gå ner från mitt rum (som ligger på övervåningen) till köket (som ligger på nedervåningen) och kollar hastigt ut ur rutan som sitter i väggen påväg ner för trappen. Där ute ser jag 3 ungar en bit ifrån mitt hus (åldern mellan 6-10) som går med ett ganska stort mellanrum på rad bakom varandra. Jag reagerade lite snabbt på att den ena ungen skrek som fan (vet inte varför jag reagerade eftersom att jag aldrig hade gjort det annars) medans dom andra två gick helt normalt. Så då börjar ungen längst fram springa lite och stannar helt plötsligt upp och ställer sig och spyr mitt på vägen. Jag tänkte "Okej nu förstod jag varför ungen skrek". Men då springer den andra ungen i "ledet" fram till ungen nummer 1 som spydde (som nu hade slutat spy). Han ställer sig och kollar jättekonstigt på ungen nummer 1 och helt plötsligt spyr unge nummer 2 också. Då tänkte jag "Asso.. Va?". Klart som fan kommer ungen nummer 3 springades fram till dom andra två. Jag gissar på att detta var ungen som var äldst av dom 3. Men ungen nummer 3 säller sig och skrattar åt dom andra två. Han verkligen viker sig av skratt (trodde han skulle lägga sig ner på marken och skratta ett tag). Då tänkte jag "Haha fan vilket badass då". Men då helt plötsligt spyr ungen nummer 3 med!?!?!?!??!?! Jag var som "WHAT THE FUDGE!??!?!?!?!!" Asso AHHAHA, så jävla epic var det! Jag kunde inte sluta skratta! Men sen ba slutar dom lipa (dom spydde bara en varsin gång förutom ungen nummer 2 som spydde två gånger) och vänder och går tillbaka mot det hållet som dom kom ifrån, antar att dom gick hem eller något. Men fan vad sjukt det var haha, kan inte släppa bilden av ungen nummer 3 som blev helt ägd när han stod där och skrattade och helt plötsligt började spy själv HAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback