Dag 6.

Ett nytaget foto på dig och 15 fakta.


  1. Mitt namn är Janina Chanel Titusson.
  2. Jag är 15 år och 2 månader.
  3. Jag bor i Smålandsstenar.
  4. Jag har ett väldigt svängit humör, eller aa, är jag tyst och sur behöver jag bara vara för mig själv, det är alltid folk överallt haha.
  5. Jag tycker inte om mitt utseende.
  6. Jag älskar mina vänner, i stort sätt allihopa.
  7. Något jag hatar är när folk upprepar vad jag säger och ställer tröga frågor om saker jag nyss sagt.
  8. Jag tycker om mat supermycket.
  9. Dom bästa att umgås med utav mina vänner är Stina, Pontus och Felix. Dom är lugna men man kan ändå ha så jävla galet kul med dom.
  10. Jag bor inte ihop med någon utav mina föräldrar.
  11. Jag håller på att renovera mitt rum.
  12. Jag är 176-178/9 cm lång.
  13. Jag har gjort en sak i smyg.
  14. Jag tycker faktiskt min soffa är skön, det tyckte Pontus typ med.
  15. Jag är kissenödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback