Dag 19.

En av dina bästavänner.

Stina Andersson är helt klart min bästavän. Det finns nästan ingen gulligare person än henne. Hon är jättesnäll, nästan för snäll, hon är söt, hon är rolig och hon finns alltid där för en. Jag har hur många minnen som helst med henne och vi har varit vänner ett bra tag. Även om hon är ett år yngre än mig och gick på en annan skola när vi lärde känna varann så har vi hållt ihop i några år nu. Det märks ju även att hon och jag knappt klara oss utan varandra eftersom att vi sovit över varje helg detta året förutom denna helgen som nyss var, sen nu när hon är sjuk så känns det tomt att inte träffa henne, och jag går alltid till henne på morgonen och fixar mig där innan skolan så vi träffas varje dag. Jag kan göra allt med henne och snacka om allt med henne. Underbar är hon och jag älskar henne otroligt mycket!

Bild sen 2008 eller 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback