Dag 12.

Den här veckan.

Denna veckan har varit rättså ok. Lite seg bara, men nu under helgen så är jag helt fullbokad. Imorgon är det dock lite luckor. Ska höra lite med Sheila om hon vill göra något. Annars blir det till att sova hela dagen. På lördag ska jag dra iväg med Julia och sola och ha lite mys osv. Sen ska jag träffa David. Och hade även kanske tänkt göra något med Sheila då med. Men asso dessutom så är det en till grej. Men det är inte säkert. Sen på söndag så ska jag sova, sova och sova. Eller aa, måste träffa Stina när hon haft sin match och allt så det kanske blir film eller något. Blir nämligen första helgen vi sover ifrån varandra på hela detta året. Känns lite galet haha! Men vi klarar det nog. I alla fall hon som ska sova över med Felix, men jag har fan ingen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback