104

Asso, som ni kanske vet, jag vet inte riktigt om jag berättat detta i bloggen förut, men jag har 4 kuvert, efter idag 5, och jag har två svarta block. Det ena är fyllt och det andra slutade jag skriva i när jag slutade gråta. I alla fall, dom typ bringer otur. Varenda människa jag skrivit om i dessa block har jag slutat umgås med, jag känner inte någon utav dom jag skrivit om. Och dom har fyllts från 2008 och framåt. Det är liksom sjukt haha. Jag har i alla fall slutat skriva i dom eftersom att dom faktiskt bringer otur. Men vad jag skulle komma fram till var att jag har lust att elda upp dom. Dock vet jag inte fall jag vill det, tänk vad mycket minnen som försvinner då. Asso, ahhahaha ni fattar typ noll. Så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback