Vi tar en snabb frågegrej.

Taget från Patricia.

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Vatten.
Telefonsamtalet: Julia.
SMS: Henrik.
Sång du lyssnade på: Bruno Mars - Talkin' to the moon.
Gången du grät: Minns ej.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej.
Har någon varit otrogen mot dig: Nej.
Varit kär?: Ja.
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit deprimerad: Ja.
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Blå.
färg 2: Vit
färg 3: Rosa.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Det märks la.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Japp.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
Kysst en kompis: Ja.

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Högst 10 som jag inte träffat.
Hur många barn vill du ha: 1-3.
Har du några husdjur; Nej.
Vill du ändra ditt namn: Nej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med folk.
Vilken tid vaknade du idag: Kvart i 7 ungefär.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Använde datorn.
Någonting som du längtar till: Tills jag får flytta.
Senaste gången du träffade din pappa: Aldrig träffat honom.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vet faktiskt inte.
Vad lyssnar du på just nu: Ljudet från teven.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är hungrig.
Vad är ditt namn: Janina.
Singel/upptagen: Singel.
Stjärntecken: Vattuman.
Kille eller tjej: Tjej.
Grundskola: Åtteråsskolan och Nordinskolan.
Gymnasie: Förhoppningsvis JB - Halmstad.
Högskola: Inget.
Hårfärg: Brunt.
Långt eller kort: Ganska långt.
Längd: 175-178 cm.
Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon typ.
Piercings: Öronen och naveln.
Tatueringar: Har inga.
Höger eller vänster: Höger.

DIN FÖRSTA:
Operation: Jag har aldrig opererat mig.
Piercing: Ena örat och sen andra.
Tatuering: -
Bästa vän: Christian i think.
Sport du spelade: Fotboll.
Husdjur: Minns ej.
Vaccination du minns: Stelkramssprutan.
Konsert: Minns ej.
Förälskelse: När jag var mindre - Minns ej. Lite äldre - Edis tror jag, haha.
Alkohol du drack: Minns ej.

JUST NU:
Äter du: Inget, men ska snart.
Dricker du: Inget, men ska snart.
Är du på väg att: Gå upp och hämta något gott.
Lyssnar du på: Teven.
Väntar du på: Inget.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja.
Vill du gifta dig: Ja.
Karriär i åtanke: Kock typ.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Kramar.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Båda.
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage.
Tatueringar eller piercingar: Båda.
Känslig eller inte: Lite känslig.
Ragg eller förhållande: Ragg.
Bråkstake eller tveksam: Båda.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja.
Tappat glasögon eller linser: Ja.
Haft sex på första dejten: Nej.
Krossat någons hjärta: Ja.
Har du blivit arresterad: Nej.
Dissat någon: Ja.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ibland.
Mirakel: Ibland.
Kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Himlen: Ja.
Tomten: Nej.
Att kyssas på första dejten: Ja.
Änglar: Ibland.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nej.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Typ något nödvändigt.
Vad vet inte så många om dig?: Jag har tvångstankar när det gäller min kropp/benen i kroppen.

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback