JRamos ©

Jag har lurat mig själv för många gånger, spelat om samma gamla sånger. Gått på samma gamla styva lina, bara för att få se dig skina. Varför gör jag det här överhuvudtaget? Inget vett kvar när jag tänker bort jaget. Och blundar för min egen vilja, min egna makt. Bara för att få mitt hjärta slå i ditt hjärtas takt. För dig är jag villig att blunda för allt. Jag skriker mig hes när mitt hjärta är kallt. Bara för att få ditt hjärta slå i dubbeltakt. För du älskling, du har mig i din makt. Jag måste vara galen, för allt jag gör, det jag gör för dig, trots allt jag ser och hör. För dig skulle jag vara villig att fånga en granat. För du är min diamant av högsta karat. Jag sätter av en mina med huvudet före. Binder våra händer med detta snöre. Från dig vill jag inte skiljas, inte bryta loss. Detta blodsröda kärleksband binder oss. Även om du inte på mig blickar, även om det är till andra du dina signaler skickar. Så är det för dig jag skulle vara villig att ta en kula, även om allt jag får tillbaks är en smula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback