Omstart med O.C.

Ligger just nu nere hos Becka och kollar på första avsnittet av säsong 1 i serien The O.C. Måste nog vara fjärde eller femte gången jag kollar på den serien. Men det är så jävla bra så det spelar ingen roll.

Det blev inget Nöjet innan. Jag gick till Julia i stället och var där tills någon gång runt 9 och sen drog jag hem. Ska gå till henne imorgon med..

Har inte så mycket att skriva för jag är helt fast i serien haha. Så jag ska nog klä av mig lite kläder och sen lägga mig. Blir ingen mer uppdatering idag. Får se om mitt lösen kommer upp nu i helgen eller på måndag.

Vi hörs imorgon. Godnatt.

Jag önskar att jag kunde ta ifrån dig all smärtan inom dig.


Jag och Julia sommaren år 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback